POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji uporabe spletne trgovine Posteljnina

1. SPLOŠNI POGOJI

Pred nakupom kupec v aplikaciji izjavlja, da je prebral te Splošne pogoje in jih sprejema.

Vsebina spletnih strani www.posteljnina.si ter vseh njenih različic je last podjetja Angelo d.o.o. Zagrebačka cesta 145a,10000 Zagreb, Hrvaška. (v nadaljevanju: Angelo d.o.o.)


Z uporabo spletnih strani www.posteljnina.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Angelo d.o.o. in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini www.posteljnina.si . Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Angelo d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh www.posteljnina.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

2. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Angelo d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani www.posteljnina.si in vanje vključenih vsebin. Ker se rok dobave, cene ali lastnosti artiklov hitro spreminjajo, Angelo d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh, se pa po najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov. V kolikor pride do sprememb (tudi cen), bo Angelo d.o.o. kupca o teh obvestila in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Angelo d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Angelo d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.


Angelo d.o.o. se vseskozi trudi, da spremembe na spletnem mestu potekajo brezhibno, a se kljub temu lahko kdaj zgodi, da se pojavi kakšna napaka, pri čemer pa se Angelo d.o.o. zavezuje, da jo ob odkritju odpravi v najkrajšem možnem času. Kupec lahko Angelo d.o.o. na napako opozori s klicem ali elektronskim sporočilom.


Kupec blaga, kupljenega v spletni trgovini www.posteljnina.si , ima pravico do vračila ali reklamacije (glej “vračilo blaga“).


Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.


Fotografije izdelkov so samo ilustrativne narave in morda ne ustrezajo vedno v vseh podrobnostih dejanskim izdelkom. Glede na možnost individualne prilagoditve monitorja, razlike v zaznavi barv s človeškim očesom ipd., ne moremo zagotoviti popolnega ujemanja barv naših izdelkov z barvami, ki jih uporabnik vidi na zaslonu svojega monitorja.


3. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani www.posteljnina.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja Angelo d.o.o. prepovedana.

4. VAROVANJE ZASEBNOSTI

Podatki, ki jih uporabnik vnese preko obrazca na strani www.posteljnina.si ali kako drugače (preko elektronske pošte, telefona ipd.), so zaupni in jih varujemo v skladu z zakonskimi določili. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal soglasje.

5. NAKUPOVANJE V SPLETNI TRGOVINI

Na spletni strani www.posteljnina.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini www.posteljnina.si. Nakupovnje v spletni trgovini www.posteljnina.si mogu samo uporabniki iz Slovenije.

Naročilo v spletni trgovini www.posteljnina.si je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema. Naročilo bo potrjeno najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila in to z novim e-obvestilom o potrditvi naročila.V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti. Angelo d.o.o. bo potrjena naročila na www.posteljnna.si obravnavala kot nepreklicna.


V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno. V primeru, da želi pogodbo preklicati kasneje oz. vrniti izdelek ali uveljavljati reklamacijo, pa sledi preprost postopek vračil.


Angelo d.o.o. lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani posteljnina.si. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.


Pogodba o nakupu je shranjena v Angelo d.o.o.

6. ODSTOP OD POGODBE S PISNIM SPOROČILOM

Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju Angelo d.o.o. pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer na e-naslov webshop@posteljnina.si Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga. V elektronskem sporočilu o odstopu od pogodbe nedvoumno navedite odločitev, da od pogodbe odstopate (z vašim imenom in datumom oddanega naročila).

7. VRAČILO BLAGA

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu iz odstavka 1. Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik lahko izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva na e-mail-u za vračilo: webshop@posteljnina.si.

Morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo.


Izdelki, ki jih kupec vrne, morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Izdelkov z unikatnim potiskom ni mogoče vrniti ali zamenjati, saj gre za blago, izdelano po naročilu potrošnika.


Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa.


Blago s kopijo računa najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje - Angelo d.o.o.


Menjava izdelkov (za drugo velikost, barvo …) ni mogoča – v primeru vračila se kupcu vrne kupnina za vrnjene izdelke.


Naslov podjetja za vračilo po pošti:

Angelo d.o.o.

RT Jankomir, Jankomir 25

10090 Zagreb,

Hrvaška


Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.

8. REKLAMACIJE POŠILJKE

Angelo d.o.o. odgovarja za stvarne napake (opredeljene stvarne napake v zadnjem odstavku) kupljenih izdelkov v spletni trgovini posteljnina.si. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov reklamacije@posteljnina.si.


Odgovornost za materialne pomanjkljivosti izdelka Trgovec odgovarja za materialne pomanjkljivosti izdelkov, ki se prodajajo na njegovih straneh, skladno z vsakokratno veljavno zakonodajo. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa na podjetje Angelo d.o.o.

Angelo d.o.o. bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.


O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Angelo d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.


Opredelitev stvarne napake: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;


če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;


če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


ORS Online reševanje sporov

S posebno uredbo Evropske unije od 15. februarja 2016 v celotnem sporih EU, povezanih s spletnim nakupovanjem, bo mogoče rešiti prek platforme ODR, do katere lahko dostopate tukaj.

To pomeni, da če naletite na težavo med spletnim nakupom znotraj EU (napačni izdelek, nezmožnost zamenjave izdelkov itd.), lahko svojo pritožbo hitreje in lažji predložite na zgornjo povezavo.

Potrošnike in trgovce lahko uporablja tudi platforma, pritožbo pa lahko predložimo v kateri koli uradni jeziki EU 23.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Morebitne spore rešujemo sporazumno, v nasprotnem primeru bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Zagrebu.

9. STROŠKI IN POGOJI DOSTAVE

Dostava naročil se izvaja prek kurirske službe DPD po fiksni ceni 4,99 € na naročilo, ne glede na število naročenih artiklov.

Izjema: Za večje artikle, kot so vzmetnice, postelje in pohištvo, se uporablja poseben strošek dostave, ki se razlikuje glede na vrsto in velikost artikla. Strošek dostave za te artikle bo prikazan ob naročilu v košarici.

10. ROK DOSTAVE

Standardni rok dostave je od 3 do 7 delovnih dni. Izjema so lahko nepredvideni pogoji, v tem primeru je lahko rok dostave podaljšan do 14 delovnih dni.

11. Načini plačila

Za kupce v Sloveniji so možni načini plačila:


Plačilo po povzetju

Pri plačilu po povzetju plačate blago ob prevzemu na domu ali drugi lokaciji po vaši izbiri, ob prevzemu paketa pokažete osebni dokument. Kupnino plačate dostavni službi DPD ob dostavi. Možno je le plačilo z gotovino


Plačilo s plačilnimi karticami 

Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko sistema varnega spletnega plačevanja WSPay – plačila se izvajajo v realnem času s kreditnimi in debetnimi karticami ter drugimi plačilnimi metodami. WSPay kupcu in trgovcu zagotavlja varen vpis in prenos vnesenih podatkov o kartici, kar potrjuje PCI DSS certifikat, ki ga ima WSPay. WSPay uporablja 256-bitni šifrirni SSL certifikat in kriptografski protokol TLS 1.2 kot najvišjo stopnjo varovanja podatkov pri vpisu in prenosu podatkov.

Na plačilni kartici kupca bo ob oddaji naročila opravljena rezervacija sredstev v višini kupnine. Sredstva bodo zajeta, ko bo potrjena dejanska razpoložljivost naročenih izdelkov v skladišču in bo naročilo predano v obdelavo.


Do plačila celotne kupnine ostanejo izbrani artikli last Anglo d.o.o. Angelo d.o.o. lahko spremeni možnosti načina plačila, navedene na spletni strani www.posteljnina.si.


Plačilo po predračunu

Pri izbiri načina plačila po predračunu boste po zaključenem nakupu na e-naslov, ki ste ga navedli, prejeli ponudbo. Na njej boste našli vse potrebne podatke za izvedbo plačila: številko transakcijskega računa, znesek ...

Plačilo najlažje in najhitreje izvedete v svoji spletni banki, lahko pa tudi na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji.


Naročilo bomo začeli izvajati po prejemu obvestila o plačilu.


Vse prikazane cene so v evrih in vključujejo zakonsko določen DDV.